REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
(„Regulamin”)
- 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin („Regulamin”), określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów platformy internetowej hurt.intesnon.pl („Klienci”). Regulamin definiuje warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
- Organizatorem programu lojalnościowego („Program Lojalnościowy”) jest spółka INTENSON S.A. z siedzibą Całowaniu 94G, 05-480 Karczew zarejestrowana w Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000941228, NIP 5322050957, REGON 360968814 („Intenson”, „Organizator”).
- Adres do korespondencji z Organizatorem w prawach związanych z Programem Lojalnościowym jest następujący: nr tel.:570-777-377, adres e-mail: hurt@intenson.pl
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej hurt.intesnon.pl.
- Program Lojalnościowy realizowany jest w okresie 02 kwietnia 2024 r. od godziny 00:01 do dnia 31 grudnia 2024r. do godziny 23:59, na podstawie Regulaminu.
- 2 Warunki uczestnictwa
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Aby zostać uczestnikiem („Uczestnik”) Programu Lojalnościowego, należy zalogować się do platformy internetowej pod adresem www.hurt.intenson.pl.
- Uczestnik przekazuje dane osobowe Organizatorowi w celu realizacji Programu Lojalnościowego. Organizator informuje o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- 3 Opis Programu Lojalnościowego
- Program Lojalnościowy będzie realizowany wyłącznie na platformie internetowej hurt.intenson.pl
- Program Lojalnościowy polega na dokonywaniu zakupów na platformie internetowej hurt.intenson.pl i zbieraniu punktów („Punkty”), które później są wymieniane na rabaty.
- Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
- za każdy pełny 10 zł netto wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.
- do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów, nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
- Punkty przyznawane są w momencie zmiany statusu zamówienia na „złożone”. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
- W czasie trwania Programu Lojalnościowego oraz po jego zakończeniu, na stronie hurt.intenson.pl w zakładce „moje konto” dostępne są szczegóły dotyczące statusu zamówień oraz o ilości przyznanych Punktów.
- Organizator zastrzega sobie prawo korekty Punktów w przypadku błędu w ich przeliczeniu, bez względu na przyczynę jego wystąpienia i w każdym momencie trwania Programu Lojalnościowego oraz do 30 dni po jego zakończeniu.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania Punktów za zakup niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
- Po upływie okresu ważności Punkty przepadają bez możliwości ich odnowienia lub wymiany na środki pieniężne i rabaty.
- 4 Rabaty w Programie Lojalnościowym
- W Programie Lojalnościowym przewidziano cztery progi rabatowe, gdzie 1 Punkt to wydane 10 zł na platformie zakupowej www.hurt.intenson.pl.
- Za wydane 100 zł przysługuje 10 pkt i rabat 2% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 2% nalicza się aż do momentu zebrania 100 pkt = 1.000 zł wydane na platformie.
- Za wydane 1.000 zł przysługuje 100 pkt i rabat w wysokości 3% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 3% nalicza się aż do momentu zebrania 1.000 pkt = 10.000 zł wydane na platformie.
- Za wydane 10.000 zł przysługuje 1.000 pkt i rabat w wysokości 5% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 5% nalicza się aż do momentu zebrania 10.000 pkt = 100.000 zł wydane na platformie.
- Za wydane 100.000zł przysługuje 10.000 pkt i rabat w wysokości 10% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 10% jest stały, a Klient wykorzystuje go do końca trwania programu lojalnościowego.
- Liczba Punktów jest dodawana wraz z każdym zamówieniem Klienta. Punkty nie zerują się.
- 5 Postępowanie reklamacyjne
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem internetowej platformy zakupowej i Programu Lojalnościowego Klient może zgłaszać pisemnie na adres: INTENSON S.A., Całowanie 94G, 05-480 Karczew lub mailowo pod adres hurt@intenson.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem internetowej platformy zakupowej i Programu Lojalnościowego.
- Firma Intenson zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
- 6 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w związku z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa Zgoda (art. 6 ust. 1 pkt a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez Intenson danych osobowych prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail hurt@intenson.pl .
- Dostęp do danych osobowych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Intenson obsługujących systemy informatyczne.
- Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych;
- Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres hurt@intenson.pl cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
- Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
- Niezależnie od treści ust. 12 dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego zakresie z nich wynikającym oraz partnerom Intenson na podstawie odrębnych umów powierzenia przetwarzania danych.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do ich przenoszenia.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzoru: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- 7 Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego
Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hurt@intenson.pl lub też pisemnie na adres Organizatora ul. Całowanie 94G, 05-480 Karczew. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- 8 Postanowienia Końcowy
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 19.11.2009 r., o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
- Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym w Regulaminie – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.