Producenci
Regulamin programu lojalnościowego

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
(„Regulamin”)

 

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”), określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów platformy internetowej hurt.intesnon.pl („Klienci”). Regulamin definiuje warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
  2. Organizatorem programu lojalnościowego („Program Lojalnościowy”) jest spółka INTENSON S.A. z siedzibą Całowaniu 94G, 05-480 Karczew zarejestrowana w Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000941228, NIP 5322050957, REGON 360968814 („Intenson”, „Organizator”).
  3. Adres do korespondencji z Organizatorem w prawach związanych z Programem Lojalnościowym jest następujący: nr tel.:570-777-377, adres e-mail: hurt@intenson.pl
  4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej hurt.intesnon.pl.
  5. Program Lojalnościowy realizowany jest w okresie 02 kwietnia 2024 r. od godziny 00:01 do dnia 31 grudnia 2024r. do godziny 23:59, na podstawie Regulaminu.
  • 2 Warunki uczestnictwa
  1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
  2. Aby zostać uczestnikiem („Uczestnik”) Programu Lojalnościowego, należy zalogować się do platformy internetowej pod adresem www.hurt.intenson.pl.
  3. Uczestnik przekazuje dane osobowe Organizatorowi w celu realizacji Programu Lojalnościowego. Organizator informuje o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

  • 3 Opis Programu Lojalnościowego
  1. Program Lojalnościowy będzie realizowany wyłącznie na platformie internetowej hurt.intenson.pl
  2. Program Lojalnościowy polega na dokonywaniu zakupów na platformie internetowej hurt.intenson.pl i zbieraniu punktów („Punkty”), które później są wymieniane na rabaty.
  3. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
  4. za każdy pełny 10 zł netto wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.
  5. do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów, nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
  6. Punkty przyznawane są w momencie zmiany statusu zamówienia na „złożone”. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
  7. W czasie trwania Programu Lojalnościowego oraz po jego zakończeniu, na stronie hurt.intenson.pl w zakładce „moje konto” dostępne są szczegóły dotyczące statusu zamówień oraz o ilości przyznanych Punktów.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo korekty Punktów w przypadku błędu w ich przeliczeniu, bez względu na przyczynę jego wystąpienia i w każdym momencie trwania Programu Lojalnościowego oraz do 30 dni po jego zakończeniu.
  9. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania Punktów za zakup niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
  10. Po upływie okresu ważności Punkty przepadają bez możliwości ich odnowienia lub wymiany na środki pieniężne i rabaty.

 

  • 4 Rabaty w Programie Lojalnościowym
  1. W Programie Lojalnościowym przewidziano cztery progi rabatowe, gdzie 1 Punkt to wydane 10 zł na platformie zakupowej www.hurt.intenson.pl.
  2. Za wydane 100 zł przysługuje 10 pkt i rabat 2% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 2% nalicza się aż do momentu zebrania 100 pkt = 1.000 zł wydane na platformie.
  3. Za wydane 1.000 zł przysługuje 100 pkt i rabat w wysokości 3% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 3% nalicza się aż do momentu zebrania 1.000 pkt = 10.000 zł wydane na platformie.
  4. Za wydane 10.000 zł przysługuje 1.000 pkt i rabat w wysokości 5% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 5% nalicza się aż do momentu zebrania 10.000 pkt = 100.000 zł wydane na platformie.
  5. Za wydane 100.000zł przysługuje 10.000 pkt i rabat w wysokości 10% na wszystkie produkty na platformie. Rabat 10% jest stały, a Klient wykorzystuje go do końca trwania programu lojalnościowego.
  6. Liczba Punktów jest dodawana wraz z każdym zamówieniem Klienta. Punkty nie zerują się.

 

  • 5 Postępowanie reklamacyjne
  1. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem internetowej platformy zakupowej i Programu Lojalnościowego Klient może zgłaszać pisemnie na adres: INTENSON S.A., Całowanie 94G, 05-480 Karczew lub mailowo pod adres hurt@intenson.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem internetowej platformy zakupowej i Programu Lojalnościowego.
  3. Firma Intenson zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
  5. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

 

  • 6 Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
  2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w związku z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa Zgoda (art. 6 ust. 1 pkt a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie.
  4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez Intenson danych osobowych prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail hurt@intenson.pl .
  5. Dostęp do danych osobowych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Intenson obsługujących systemy informatyczne.
  6. Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
  7. Przysługuje Państwu prawo do:
  8. żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych;
  9. Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres hurt@intenson.pl cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  10. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
  11. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  12. Niezależnie od treści ust. 12 dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego zakresie z nich wynikającym oraz partnerom Intenson na podstawie odrębnych umów powierzenia przetwarzania danych.
  13. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do ich przenoszenia.
  14. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzoru: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

  • 7 Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego

Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa  w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  hurt@intenson.pl lub też pisemnie na adres Organizatora ul. Całowanie 94G, 05-480 Karczew. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.

 

  • 8 Postanowienia Końcowy
  1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
  2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 19.11.2009 r., o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
  3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym w Regulaminie – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl