Przewodnik jak utworzyć konto klienta na Platformie B2B. (Dotyczy nowych użytkowników).
1. Kliknij przycisk zarejestruj się (prawy górny róg na stronie sklepu).
2. Wypełnij obowiązkowe pola rejestracyjne.
2.1. Rejestracja:
E-mail
Imię
Nazwisko
Telefon
Hasło
2.2. Dane firmowe (dane firmy):
Nazwa firmy
NIP
Ulica i numer domu
Kod pocztowy
Miast
Kraj
2.3. Dodatkowe informacje (zaakceptuj regulamin sprzedaży b2b):
Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść.
2.4. Zarejestruj się
3. Poprawna rejestracja
Jeżeli wypełniłeś poprawnie dane rejestracyjne otrzymasz komunikat na stronie oraz potwierdzenie mailowe o weryfikacji konta przez naszych pracowników. O poprawnym przebiegu weryfikacji zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie przez dedykowanego opiekuna handlowego.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.